kring kring !

'hello.'

'hello . Saya mencari kepastian, dengan membangun kemungkinan dengan mu.'

'Bagaimana kamu begitu pasti aku orangnya?'

'Kerana sebelumnya aku ragu.'

'Bagaimana pendapat kamu boleh berubah dengan cepat?' 


"Hidup ini suatu proses. dan, aku bisa aja berubah pendapat'

'Apa yang kamu mau dari aku?'

'Aku mahu kamu di Lelei'


'Apa?'


"Aku mahu kamu ada di Lelei !


'Untuk apa?'


'Aku mahu tunjuk rahsiaku'


'Rahsia apa? Cuba kamu cerita. aku cuba bayangkan'

'Apa kamu bisa bayangkan,  sesuatu yang ketika aku melepas tubuh, fikiran dan perasaan?'

'Err..'

"sekali lagi, cuba kamu tebak. Ketika aku melepas tubuh , fikiran, dan perasaan, siapakah aku?






'.....'

'Kamu boleh ambil masa untuk berfikir siapakah aku dalam cerita ini. Tapi dalam punya masa itu, aku sedang di Lelei, berjalan bawah bintang, dan keseorangan. Dan dalam masa itu, bintang bintang mungkin reput , dan jatuh ke Bumi. Dan aku masih di Lelei, menunggu bintang bintang menjemputmu dari Malaysia. Selamat. '





 

1 komen:

Adra Muira said...

itu mungkin saja masih kamu yang tanpa tubuh,fikiran dan perasaan.