mungkin dulu kau temui aku dalam lingkup cahaya  dari kerajaan misteri
dan kini kau berdiri  di pintu masuk sebuah mimpi.
dari fantasi mu di dunia  sana, kau lihat, ah kau cuma berimaginasi tentang pulau terapung itu. 

ya aku kagumi  semangat  mu  yang menziarahi setiap  jantung yang hidup  lalu kau tikam dengan  kalimah,
cuma kali ini.
aku mohon.
 dunia aku adalah habitat bayang  bayang hitam yang kehilangan roh.
sadis adalah sifat yang dibela belai  dan  pada waktu yang silap, 
kami akan menjilat  rakus debu dunia yang sesat   melanggar sempadan kami.


trauma  mengasari aku   , buat aku jadi takut sendiri kalau kalau, jiwa
yang terbang sendiri ini  bersenggama secara  halus dengan debu yang kau bawa.

jadi aku merayu, 
untuk kau di muka  pintu.

7 komen:

monologtinism said...

mimpi semua ni

sinchiro said...

anis menunggu edward cullen

Anonymous said...

kau ni, bercinta ja kerja

Penjiwa Jalanan said...

fami : hahha edward XD

luc : cinte keee. bukan oh. takde kene mngena. oh tolonglahh -..-

ghost said...

trauma tapi suka.

hanaahmad said...

mahu tapi malu ye ghost? ekekee

Anonymous said...

is like.... menggigit perasaan aku, kau tahu?